19 Februari, 2009

aku dan dia

nak golak dulu.hahahaha
padan muka ko..masa aku on tak col lak..
baru tau nak gelabah..
btoi orang cakap kan
jangan tinggalkan orang yang kita sayang utk orang yang kita suka
kerna orang yang kita suka akan tinggalkan kita utk orang yang mereka sayang
jangan cuba dapatkan apa yang kita sayang ,tapi sayangla dgn apa yang kita
ada sebelum kita kehilangan apa yg kita sayang.kerana org yg sayang kan
kita mungkin org yg sebenarnya kita sayang,lebih baik utk kita bersama org yg
sayangkan kita dripada org yg kita sayang kerana org yang kita sayang mungkin
hanya sukakan kita tanpa rasa sayang.
.


hemm.aku ni nak kata tak da orang bekenan..ramai ceaaa..macam ramai sangat.tak la ramai tapi ada la gak.tapi ati aku ni belum terbuka g.ada dia ja.tapi kekadang arghh tesen.aku ni idup ka idak dia tak tau pun.sapa-sapa nak buat aku awek boleh..hahah..gatai owh aku

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

erkk .. mcm biasa ku baca jer kata2 tu tapi di mana ya? lalalala

acik_cute berkata...

mana2 ja ada ekeke..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998