10 Februari, 2009

aku nak lepas geram


benci ko..ko paham tak aku tak suka ko ha.
ko tu memang bukan yang terbaik buat aku.
tapi aku nak ko berubah.
kalu bukan berubah untuk aku buat la untuk diri sendiri.
tapi apa yang ko buat kat aku.
buat aku bertambah-tambah meluat kat ko.
rasa nak tengok muka pun tak ingin.
salahkah aku buang ko.aku buang ko pun sebab ko kan.
ko yang cari pasal.bangang oiii..
kalu ko kawin pun ko bukan suami yang baik ko tau tak.hah.
ko paham tak ni ha..
sapa isteri ko pun puas la derita.
takkan penah bahagia ngan ko
mulut ko tak da ucap benda lain.
silap sikit ko maki hamun.
ingat macam tu ko bagus sgt la..cittt..
tak gentelmen la ko buat pompuan.
pompuan untuk dilindungi.bukan untuk disakiti..
ko PAHAM tak BANGANG.

*rasa-rasa sapa yang kenal dia.nak tak aku letak gambar dia kat sini.
bagi tak da pompan couple ngan dia.
boleh tak kawan-kawan ku.tolong ek kasi tau pendapat.
aku tak mo dia buat kat kaum aku lagi.
apa yang aku dengaq pun aku dah sakit ati.jantan semua sama ka hah?aku rasa nak


dia pun ada geram.


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

buh jer .. kasi orang suma tau sapa la dak ja-at tu! hahaha

acik_cute berkata...

buh ek..tapi meluat ma nak tgk muka babun tu

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998