13 Februari, 2009

balik

heheh..jom balik weyy..
esok cuti lalala.boleh dating.
tapi nak dating ngan sapo.
ades la apa nak buat kan macam ni arr.
duk umah arr..tak pun p jumpa..tut.kekeke
tak leh ceta kat sini kan akak tu wepot kat incik wan
tunggu reaksi akak isnin ni hahahah
jumpa ahad yeaa.esok cuti

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

aler adik nie lek a mana ada akak cita kat cik wan akak HABAQ ja ... kui3

acik_cute berkata...

hahaha..dah agak dah akak kata mcm tu.nanana

pussy-meOw berkata...

aler mcm ni len kali kene tuko la dak nie dah tau nak sakat dia plak .. huhu ..

acik_cute berkata...

yes tuko jgn x tuko

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998