05 Februari, 2009

bengang

Geram siot..Kali ni last la aku berhutang.Lepas ni aku dah tak nak hutang.Mula nak hutang semua la maniskan.Sapa-sapa pun la.Lepas tu tak cukup bulan lagi dah bising-bising.Apa kah ni!Ari ni aku bayar semua bagi settel.Aku dah tak ingin utang ngan ko-ko semua paham.Tak yah la ko-ko peromot pun ai tak hingin sudah!Boleh ka macam tu ek..Lantak la belasah ja.Kalau tak hutang pun aih mampu okeh..hahaha.Mampukah aku ni.Ntah la.Orang-orang yang kenal aku tau la aku hutang apa.Agak la kan nak mintak pun.Masa ko-ko suruh amik senang ja ko-ko cakap kan..Weyy tesen o0o0 kalau macamni.Sampai cik abe aku marah sebab duk berhutang ni.Hutang tu aku ngan ko-ko ja.Yang ko bagitau abe aku tu apa kehel..aarrrrgggghhhhh..


lawa tak tudung ni..leh tak hutang lagi..kahkah

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998