19 Februari, 2009

bingkisan doa

ya allah ..seandainya telah engkau catatkan.. dia milikku tercipta buatku.
satukanlah hatinya dengan hatiku..titipkan lah kebahagian antara kami..agar
kemesraan itu abadi.dan ya allah.ya tuhanku yang maha mengasihi..seiringkanlah
kami melayari hidup ini,,ketepian yang sejahtera dan abadi..
tetapi yallah.seandainya telah engkau tekdirkan.dia bukan miliku..bawalah ia
jauh dari pandanganku.luputkan lah ia dari ingatanku..dan peliharalah aku dari
kecewaan..
serta ya allah ya tuhanku yang maha mengerti.berikanlah aku kekuatan.melontar
bayangannya jauh ke dada langit.hilang bersama senja nan merah.agar aku bahagia..
walaupun tanpa bersama dengannya..
dan ya allah yg tercinta.gantillah yang telah hilang.tumbuhkanlah kembali yang
telah patah.walaupun tidak sama dengan dirinya..
ya allah ya tuhanku.pasrahkanlah aku dengan takdirmu..sesungguhnya apa yang
telah engkau takdirkan.adalah terbaik buat ku.kerana engkau maha
mengetahui..segala yang terbaik buat hamba mi ini..
ya allah.cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku.didunia dan di akhirat.
dengarlah rintihan dari hamba mu yang daif.jangan engkau biarkan aku sendirian..
didunia ini mahupun akhirat.menjuruskan aku kearah maksiat dan kemungkaran.
maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman..supaya aku dan dia sama-sama
dapat membina kesejahteraan hidup.ke jalan yang engkau.redhai.dan kurniakanla
padaku keturunan yang soleh
AMIN.ya rabbal a'lamin.

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998