25 Februari, 2009

kopi

ada la member keja aku mai jual..macam kopi apa tah.

aku memang tak mau nak beli..

tapi dah dia mai sian lak..

aku beli la kopi 2 3 bungkus 3 ringgit ja..

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

wh0se berkata...

baiknyer hati cik acik...kopi tu made in Malaysia ker?xpenah nmpak pun...

acik_cute berkata...

made in mesia la..tah produk baru kot..heheh.cian lak beli la...kalu semua nak cian jenuh..ekekek

pussy-meOw berkata...

adik x sedap pos kat akak, muahahahah suka suki jer aku nk pau yer ni

acik_cute berkata...

hehehe..meh la amik..adik beli lepas kan diri sjok

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998