11 Februari, 2009

nak marah

oiii..bangang aku tuko tayar aku bayor sengal oii.
yang cakap macam babik pasal apa.
harap melayu ja tapi macam apa g.
kalu abah ko nak cian kat aku lantak la.
yang ku cakap zaman la tak leh cian pasal apa..mengong
aku tau tadi p kedai hindu tu ja.
bagus pun bagus.ni macam nak terajang g.
mujuq abah ang cakap baik..
pelaq toi aihh jantan ni.

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

errkk ... tadi duk sonok men katon tetiba mawah ... huhu padan muka org kene marah tu! hahaha kene marah ...

acik_cute berkata...

ya la akak geram owh..mcm apa lagi..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998