05 Februari, 2009

tekanan

yuhu.aku nak lepas geram la kat sorang ni..mocan la kalu layan dia.ceta tah apa-apa macam aku tak da koje.member aku yang sorang tu pun tau DIA tu banyak songeh.pasal tak penting ja dia nak ceta.dah la aku ni serabut macam-macam masalah.tak kosa nak dengaq ko ceta la weyy.takkan pasal bf ko pun ko nak bagitau aku.yang ko p ikut cakap bf ko tu nak buat apa.tu baru bf belum huby lagi semua ko nak buat tak leh..oiii-oiii ko pikir la.kalau ko rasa susah ngan dia ko tingal ja la..nyah dari idup ko..


terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998