23 Februari, 2009

windu

ades windunya..dah dekat sebulan ni.
ada ka leh tahan sampai sebulan ni..huhu
kagum owh aku..hahaha..sah sat g aku kena kutuk..



bila la nak jumpa ceaa..hahaha ades lawak lak rasa..
nak marah-marah tak da sapa lak buat aku marah..

terima kasih sudi komen :)

5 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

erm.. x mo kata pepe nak yam jerk .. alalala

Murni berkata...

dh jdi kaya blh la p jmpa incik wan b.

acik_cute berkata...

to akak..
mauahaha tak kata apa ka akak..selalu akak yg x yam kan.

to kasih...
kaya sat ja yang..tu pun duit baru masyukkk gaji ekeke..

pussy-meOw berkata...

yelah2 .. skang nk jadi akak yang yam2 jerk ...

acik_cute berkata...

la akak majuk ke cak2

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998