08 Mac, 2009

DiLeMa

time kejadiaan..tengahari rembang..
bunyi hp dak itam..lagu apa ntah..
dak laut:assalamualaikumm...tengah buat apa tu?
dak itam:wasalam..tak buat apa lepak2 sambil tunggu nak kuar..awat
dak laut:kat kampung ni
dak itam:owh tak tanya pun..Hahahahah
dak laut:nak kasi tau ja..tengah cari adiah ni..
dak itam:hummm..ya ka..(meluat dah)..adiah kat sapa ekkkk..
dak laut:tah tak tau la besday sapa ntah 25.3...hihi
dak itam:ye ke tak tau ahhh..sapa ekk...
dak laut:nak beli apa ntah bear banyak la..awak pakai cincin saiz apa?
dak itam:eh!! buat apa kamu nak tau..
dak laut:nak kasi cincin tak tau lak saiz..gelang tangan..gelang kaki nak eeee..
dak itam:tak mo la dah ada..kang jadi pelakon bollywood kanggg..
dak laut:hahahaha..awak ni
dak itam:emmmm..
dak laut:kamu bulan 9 nanti nak antar rambongan merisik..
dak itam:owah bagus la kamu nak kawin dah..amin
dak laut:eh!kamu suka ka..suka saya nak cepat kan..
dak itam:lorrr kamu yang nak kawin asal lak saya suka nak cepat..owhhh pelik..
dak laut:saya mo merisik awak la..
dak itam:what!!!!tak moooo la..
dak laut:napa lak tak mooo...
dak itam:kan kamu dah tau saya ada BF..
dak laut:baru bf awak..bini orang pun orang kebas g..
dak itam:dalam ati(cittt..tak paham bahasa)saya kata takk mooo..paham la eeee.. saya sayang dia sorang ja laa..sorii

dak laut:macam2 leh jadi..
dak itam:haih kamu ni tak paham eeee....dah malas layan kamu..
dak laut:awak mau la ek...
uwaaaaaaaaa..mencik la tak paham bahasa..
tak moo orang lain la ada paham..





terima kasih sudi komen :)

9 dak cutes:

Tanpa Nama berkata...

lawakla msj yg die antar kat ang2 acik..hahhaa:))pastu apa keputusan ang mau ka dakk:-?

acik_cute berkata...

tak mooo gak weyy..gila ang

gadis berkata...

tasting2..hahhaa:)):))

gadis berkata...

awat ang xmao pulak mo lah die bkn cam sowang lg..:)

acik_cute berkata...

ades x leh nak p la weyyy..tak terbuka g ati aku ni wehhh

tuchin berkata...

blum tunang dah der ujian .. ahaks .. suk2 wa ta tau .. lalala

acik_cute berkata...

akakakaka..besa la akak..laris skit..hehehe

tuchin berkata...

wakakaak der org masuk bakul

acik_cute berkata...

ahak mna ada ahak

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998