06 Mac, 2009

kena marah

tengah lapo tahap cipan..
mak itam tegur dak itam..
mak itam:mana gelang loceng tu?
dak itam:em..em...
mak itam:awat gadai ka?
dak itam:what gadai owh tidakkk..(takut dah ni)
mak itam:mak tanya mana gelang tu kakchik
dak itam:ilang mak(uwaaa..matik aku..)
mak itam:macamana leh ilang.bukan tak penah buka ka
dak itam:ha ah.ilang nak buat macamana mak.rasa masa kakchik duk buka sweter tu rasa
jatuh tak pasan.
mak itam:hemmm...terus belah..
dak itam:(dalam ati..matik mak aku majuk ades..
kap kepot dengar mak itam buka pintu almari..
sah mak aku marah gilak ni.
mak bukan sengaja mak ilang..tak dak rezeki...
sobsob sedihnyaa..
tak dak mood la..





terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

tuchin berkata...

sabo la adik rezeki nk pakai gelang tu takat tu jerk ..

acik_cute berkata...

ha ah akak..adik dah sabo ni..tiba2 tnya lak jadi x sabor blik

gadis berkata...

weii mak ang dah tau ka sal gelang ang2:-o ish2 cian kat ang tp pndai gak ang kelentong na:))tp dah nak wat camner kan sbb bdk gile2 gelang ang xdakl:((

acik_cute berkata...

tu la weyy..mak aku tnya..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998