01 Mac, 2009

kepci

lepas settel semua aku pun..
dah lapo p mam kepci sebab akak la perangat aku jumaat tu..
yer kata nak p mam kepci balik kija..owh tak tahan o0o0 dengar...

sedap lama tak mam huhu..


tuan blog yang makin tembam huhu...

aku mam ngan kawan aku yang ni la..





terima kasih sudi komen :)

6 dak cutes:

Murni berkata...

b awat x p kepci baru...

acik_cute berkata...

kat tanah merah ekk..dah ada keja kat jitra mam kat jitra la .hehehe

tuchin berkata...

erk .. hanya kawan yer? lalalala

acik_cute berkata...

ya la kawan akak.huhu

gadis berkata...

wei acik ni bkn mam gan kwn ang ni mam gan ex ang:)) cam aku xtauu huhuhu...

acik_cute berkata...

weyyy..kwn la..opsss...hanya kwn k..jgn la abe aku baca blog ni.ekekek

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998