01 Mac, 2009

nak dia

awat aku kena nampak dia..aku dah tau mau nak ingat..
tapi ati aku memang teringat kat dia..adoi la.
aku lalu depan taman umah dia masa balik dari kampung.
elok sampai betoi-betoi depan taman dia nahhhh nampak keta dia..
aku memang RINDU dia tapi..kalu ingat apa dia buat aku.
aku sakit ati.
semua manusia tak lari dari buat salah.
mesti yang tau kisah aku ngan dia marah kan..
tapi kalu sampai kesudah tak berubah apa nak jadi.
tapi aku banyak pikir apa yang kami susah senang sama-sama mungkin sebab tu aku rindu dia..
aku akan cuba tak ingat dia lansung.
gaya aku nak lupa mesti aku nampak dia.
ujian kah ni?nak tengok aku boleh sabar ka tak ek..aku akan cuba...
KAU AJARAKN AKU BAHAGIA.KAU AJARKAN AKU DERIIITAAAAA..

terima kasih sudi komen :)

5 dak cutes:

tuchin berkata...

huhu x tau sapa dia, x tau kisah kau dan dia .. uwaaaaaaaaaaaaaa suma mender x tau uhuk ..

acik_cute berkata...

muahaha..akak ni

tuchin berkata...

uhuk .. dah betui la suma x tau .. mcm ner nak komen?

acik_cute berkata...

x kan akak x tau g kan jaja dah gmbo yer tu ekekeke

! Izri Salinas ! berkata...

Kes nk lupakn cam sama je kak zita.. izri pun lg nk lupakn sesorg tp tula blk2 tringat kat dia.. ni yg payah kn..

Kte kena sama2 usaha la gayanya..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998