04 Mac, 2009

PeNiNg

adoi la pening la tiba-tiba.
macam sakit ati pun ada gak..
aku tak mau teman dia b0leh dia col laki dia.
dia suruh mai teman dia sebab aku tak mau dia kata aku nak p jumpa bf..
babik toi dan-dan aku sakit ati..
cittt...tu nak takut ni nak takut apa kesss..
oiiii k0 bukan budak kecik la..
buat apa nak teman dia sendiri2 la..
aku duk sorang ok ja nak takut apa..hantu apa nak ada siang2 ni..bunyi tipon ext dia bunyi pun dia takut..gilaaa.
*kasih tau sapa ni yam2 ek..heheheh

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

tuchin berkata...

erkk rasa cam tau gak sapa, yg ritu x mo lunch ngan adik sl laki dia kata adik ajak jumpa jntan kan .. kan ..

acik_cute berkata...

owh..kagum owh ngan akak..akak ingat o0o00o..

tuchin berkata...

la dah org ucik adik akak sure la hingat huhu cian adik, bek x yah kawan jer mcm tu dik tegur lebih kurang ge x skit ati

acik_cute berkata...

tu la kan akak..yer ngan kasih pun x tegur..senyum pun paksa kepuraan2..bak kata arip..bini org bt apa..yg kosong byk g ahak

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998