10 Mac, 2009

sakitttt



tak tau macamana aku nak mula kan..
kalu ada yang rasa melaut tak suka..jangan baca k..
salah ka aku menyangi dia..
kalu salah napa dia tak nak lepaskan aku.
aku dah cukup besabar selama ni.
aku cuba paham dia..ka aku tak cukup paham dia lagi..
hemm..dah 5 ari col dak msg dak..adess.
bukan la aku tak boleh msg orang lain..
tapi buat apa kalu ada tapi tak boleh nak kongsi suka duka sama.
patut ka aku bagi dia masa..rasa dah cukup masa dah 1 tahun sama ja tak da beza dulu dan kini..arghhhh...
betul ka dia tak dia diati aku dah..
memang ada tapi dah terlalu sikit diati aku.
awat aku jadi macam ni..sebab dia gak..
aku benciiii awat semua ni aku ja yang kena..
dia bergembira ja sana..ada ka dia pikir aku..
aku rasa lansung tak da..
semua orang memang nampak aku bahgia..hapy tapi dalam ati aku sapa pun tak tau..
famliy?kawan2?geng cokodok semua tak tau..
dugaan hemm..dah lebih dari dugaan ni aku rasa..
penat sangat dah aku rasa.
dan mungkin lepas ni akan terjadi tiada lagi dia diati aku..
tunggu dah lihat..
mugkin gak yang tak pernah terlintas akan terjadi..
*aku dah penat..cukup la aku diperguna..ati aku dah tak kuat untuk-untuk semua ni..
arghhhhh..mencikkk...

aku yang sakit derita..hemm.
kasih aku tak dihargai..
mungkin shah tak pun navy tu jodoh aku..
tunggu dah baca..hemmm


terima kasih sudi komen :)

6 dak cutes:

tuchin berkata...

uhuk .. sampai ati kata den x tau ..huhu

x berkata apa2 x bermakna x tau

berkata pun x makna tau suma

just not my place to say la ..

melainkan diluahkan, apa yg tahu dipendam ....

:( den x tau paper uhuk .....

acik_cute berkata...

muahaha..mukan kata x tau akak..tau tapi tak semua laa akak kusss..pendam gak skit2 tapi smpai tahap dia pecah arrr..apa yang hakak tak tau nihh

tuchin berkata...

erk .. apa pun x tau lalalala ...

tuchin berkata...

erk .. apa pun x tau..

Murni berkata...

tabahkn hatimu..kebahagian menunggu mu ...

acik_cute berkata...

to kasih:insyallah...tq kakmurni kusss..
to akak..tak tau tang mna..meh nak kasi tau

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998