11 Mac, 2009

sedih lagikk

aku sedih sangat..napa jadi macam ni..
apa salah dia..
nak ko buat dia macam tu..
ko buat dia ko akan terima balasn..
harap muka ja baik..ati ko busuk..
oiii..kami ni ada perasaan gak..
aku ni walaupun tak amik tau tapi pasal dia aku sedih..
tapi walaupun lepas ni dia terima keputusan ko..
aku n famliy aku akan tetap sokong dia..
ko tu tak bertanggjawab..
tak ada kisah sayang lansung..
jenis manusia apa kah ko ni haaa...
aku geram gila2 kalu aku tak fikir pasal dia silap2 aku serang ko dah..
argghhh p matiiii la ko ngan famliy bangang ko tuhh!!!!!!
kami akan tunggu dan lihat ja apa keputusaan ko..
apa2 pun ko bukan seorang yang baik ok....

****sori sebab emo skit..just nak lepaskan geram ja..sapa dia dan ko tu biar aku ja yang tau..hemmm*****





terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

uhuk tatuttttnyer ....

acik_cute berkata...

akak takyah takut arr..ni just nak lepas geram ja..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998