10 Mac, 2009

winduuunyaaa

aloha..ades tetiba semalam teringat kat tuah yang bagi ni


lama dah kami tidak ketemu..dah dekat 3 bulan..
last jumpa masa time serbis bulan 12 tu jek.
.tu pun kena sembunyi-sembunyi jumpa takut
dak itam sengal tau..
yer kan setengah mati tangkap cintan kat aku.
nu tak leh ni tak leh..
sampai ngan incik wan pun dia tak bagi contak apa keheell ni...
sampai kepak sim card aku.macam-macam la..
ada gak yang tau kisah aku..ad yang tak tau..hehehe
tapi memang miss tuan yang bagi ni..lalalaa


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

huhu x tau!!

acik_cute berkata...

apo yang x tau nihh

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998