26 April, 2009

:kereta siapakah?:




jumpa sapa ngeh2..jeng3


huhu..agak2 keta sapo yek..heheh...


abah tua:nak p mana?
dak itam:nak p uum sat..patut dngaq bnyi keta mcm kenal(mau tak kenal.slalu gak dating nek keta tu)
mak tua:chaq tak col ka?
dak itam:col ari rabu..cakap tesen duk sna.asyik duty..
mak tua:tu la dia pun duk bunyi kat abah.dak ari perahu pajang dia nak blik..
abah tua:tu la duk bnyi nak duk sarawak lak..mcmna ni bgi ka?(alamak soklan maut)
dak itam:hehe dan hehe..kalu dia nak duk biar kat dia la..sambil bt muka mencik..keh2
abah tua:abah tak bagi pun la balik sna..bini ada sni kalut nak blik sana pulak..
mak tua:mau tak mcm tu dia geram nak wekend x leh..
dak itam:heheh..dia duk kata nak tukaq pakcik(tet pakcik key)
abah tua:tukaq sp ka..dia tak abaq abah pun..
mak tua:ha btoi ka?ha tercapai gak hajat dak tu(dak tu aku la..keh2)
dak itam:tak tau aa..dia tak kata nak tukar kat mna pun
abah tua:hemm..kita tgu dia blik kita tnya dia la ok ayg(hahah perli aku)
mak tua:abah ni dah menantu(hantu) terasa sat g payah(perli lagi adoi laaaa)
dak itam:ngeh2 tak da aa..ok dah..(wah bagak)
abah tua:jom kak p makan..
dak itam:abah kah(pakcik ok aku pgl)p dlu ekk..nak p uum sat..
mak tua:ha ah mak nak p ni(suka bahasa mak abah pehhh)
abah tua:ha p elok2 skit..bwak keta tu tgk2 sama..(owh amik berat)
dak itam:ok sambil babai2..keh2

kalu tak jadi aku tak tau la weyy..mampus..hehehe
tak jadi ka..hahaha..geng aku ja tau jadi ka idak...tettttttttttttt

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

ok la tu ayang ... ngeh3

acik_cute berkata...

muahaha..akak pun ayg ka..keh2

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998