24 April, 2009

~~tesen~~



awat idup ni ek..bila dapat sesuatu tu jap..
pas tu ilang..napa aku yang asyik kena..
jahat sangat ka aku ni..

arghhhhhhhhhhh..aku geram ok..
sat ja dia datang..
baru nak merasa ja ilang lak..sedih sangat2 ni.
x tau aku nak gambar mcmna..tekanan aku..
tak layak ka aku dapat dia...
napa dia bt aku mcmmni..mcm kejar bayang2 ja..huh..
apa aku nak bt ek..lupa terus ka..ka aku tak paham dia bz minggu ni..
pening dah aku pikir sampai demam2 owhhh..
tak da org mcm aku rasa..pikir smpai demam2 ni..
kalu org lain lantak ko la nak bt apa..janji aku hpy..
ni aku tak hpy weyyy..mmg tak hpy lansung...
apa salah apa hah..bgtau salah aku..kalu aku salah aku terima ok..
ni mmg aku tak salah lansung..
kalu tak mau kasi tau ja..insyallah walaupun pedih aku terima dgn redha...
uwaaaaaa..sampai bila nak mcmni ha..yallah kalu kuat n tabah kan ati aku..

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998