19 Julai, 2009

]]?!!![[[

minggu yang tah apa2....


minggu yang memenatkan..otak aku pun penat siot..
aku nak cuti bawak diri la..hemmm...
serba tak kena..majuk boleh eh?
banyak benda aku nak kena fikir..nak jaga ati orang..
tapi!!!!!
ada ka orang nak jaga ati aku eh?
ada kot...emm...kalu tak da pun..aku jaga ati aku sendiri.
pujuk diri sendiri ada ka mcm tu ekkk...hehehe
kalu tak da..aku buat la bagi ada kan2...
aku dah buat apa yang termampu..selebihnya pandai2 la orang tu settel..
ada orang ckp la kan..aku manja..ye kaa..manja la sgt konon2...

note gege::kepada si pencuri ati..eh..pencuri apa eh...owh ati..sila jaga ati saya bek3..
bunyi tak blh blah..heheheeh





terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

sapa la pencuwik tu ek ... akak kenal dak?

acik_cute berkata...

x konal kot.lalalala

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998