21 Julai, 2009

::kenapa?!!!:::

tak puas ati?!!




napa apa salah aku kat orang yang suka nak cari salah orang!
aku ada kacau ko ka ha!!
tak payah la nak buka ceta kalu ko tu sendiri tak tau ceta yang betoi....

napa eh..orang ni tak boleh tengok kita senang ati sikit..
kita nak bahagia sikit..
tak cukup lagi kot derita aku ni..

ya la dia ja sempurna..
dia ja bagus..
dia la ok dari semua bab..

kalu rasa bagus sangat..jaga diri sendiri..
jangan nak jaga hal orang..

arghhh..tah la aku pun apa salah aku kat dia...
aku sedih..masa aku taip n3 bersama lenangan air mata..
napa aku sedih!!
sebab tak kuat n tak tabah..
yup memang aku tak kuat n tak setabah orang lain..


tertanya2 gak apa salah aku kat orang yang duk bt ceta ni..
aku amik awek dia ka?
aku kacau dia ka?
aku ada kacau idup dia ka?!!

walau apa pun jadi..idup mesti di teruskan..benda yang mula mesti ada akhirnya..

nota gege: walau apa pun jadi aku tetap ada famliy aku..sekali pun aku terpaksa kehilangan insan yang aku syg..



terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

n ada akak gk.. wlau kekadang mcm hilang .. ahaks

acik_cute berkata...

hehehehe..akak ni

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998