19 Julai, 2009

]]tensen siotttt[[[

geram.....majukkkk...ishhh

tak paham betoi!!aku ka yang salah?

tapi sapa yang cari pasal..ishh..
dah aku pening ngan masalah kat umah aku lagi..
orang yang aku
tak cayang cayang nak pulak cari pasal ngan aku..
aku baru nak elok..ishh..

dah semalam aku dah sentap..
tapi ok la..aku ingat benda tu sikit ja..
lepas balik tak
amik jantung ati dah...

aku ja yang salah...
bukan la nak majuk sangat pun..
tapi kalu orang tak suka tak payah sebut...
kalu dia tak suka leh lak aku ikut tak sebut dah..
sekali tu ja aku kata..

tau penat pun..sobsob
sedih lak..macam2 jadi lak..
awt tah eh...

aku manja ka?!
ngada2 ka?!
tah..biar la..lama mana sangat aku ni nak majuk..
tapi ada lak cabar rasa mcm nak jadi lama..
tapiiii...tak sampai ati ahh..
nanti aku nak pikir dulu nak majuk lama ka sat..
hehehe...pening macam2 la dugaan ari ni..

aku tau aku bukan insan sempurna..
tapi aku pun ada ati ngan perasaan..
apa yang jadi ni..tak merubah apa2 pun..
aku tetap gak cayang mucuk aku..ek..lalala..

nota gege:: apa2 pun kamu tetap di ati saya..cewahh..ayat skema siottt...




terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

Murni berkata...

napa la pmpuan slalu jadi mangsa..

acik_cute berkata...

tah la yang..tak paham betoi dunia la ni,,

tuchin berkata...

mucuk tu saper ek? akak ker? lalalalala ......

acik_cute berkata...

hak2. akak ni kan..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998