22 Ogos, 2009

.: :p .:

salam semua...selamat berpuasa heheh..
time3 puasa ni yang kaki rokok pun leh berhenti o0o0..ekekek(tak perli sapa2 pun)

bukan la nak tulis bab puasa ni..hhuhu
napa allah jumpa kita ngan orang yang salah sebelum jumpa yang betul..
sebab dia nak uji kita kan..
nak tengok kita kuat dan tabah tak..
aku tabah owh..eh..idak la tabah mana pun..
salalu terbabas gak ..memberontak.
ada kata aku ni ati tisu ya ka...
tapi sekarang aku dah tak macam tu kan2 abg cayang mucuk..EKK!!!

tak memberontak dah tapi kuat len lak..hehehe.
.opsss..tak leh bagitau..
nasib la pergaduhan tu tak lama owh..
aku dah tak tahan weyy..aku memang kalah bab2 ni..
ada orang lagi kalah kalu aku tak sihat..best kan orang sayang kita..:-)
sedih ja ari2..nak tegur takut gila..ada hal abg cayang mucuk marah tapi tak da la sampai kata bukan2..hehehe
aku ja manja lebih..huhu..

dah tak mau cakap mcm tu dah weyy..
serik aaa..
cukup la ngan apa aku buat dia terasa..
abg cayang mucuk mintak maaf ekk...
ampun2..uhukkk

sori kalu aku jiwang karat..hahah

nota gege:: miss u..nak dak mucuk selalu ada ngan aku..heheh :p



terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998