12 Ogos, 2009

]]tak ada yang biasa sempurna[[

hyeee..rajin lak aku nak bt n3..


napa aku tetiba rajin..
sbb ah..tah apa yang tak kena ngan ati aku...
aku tak salah kan dia pun dalam hal ni..
apa yang dia cakap memang betol..
ada kah aku yang tak cukup matang lagi.

aku tau dia pun ada baca blog aku..
tapi aku takut apa yang dia cakap tu btol2 jadi mcmna..
mcmna ngan aku!???..terus2 ja ka aku nak sedih..
aku dah cukup sedih..
cukup terainya..
cukup berkorban..
ati aku pun dah lama terkorban..

mungkin pas ni aku kena berkorban...
berkorban untuk kehilangan sesuatu ati aku..
eh..sedih lak aku ni..
pangggg skali..uhuk....



nota gege:kalu aku nak sesuatu aku akan pasti kan aku dpt!





terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

meh sini akak tolong pang kan. wakakakakakakaka

acik_cute berkata...

hak2.akak nak tolong pang ja x mooo aaa..majuk2..ceaa majuk ngan akak lak...=p

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998