07 September, 2009

]]dah ok sikit]]

angin aku tak baik tapi.cian lak ada yang kena marah ngan aku :p

ok dah2 aku dah tak mau nak marah2 owh cian weyy..
sekali org tersayang kena tempias.


tapi napa ek aku tetiba nak marah2.
nak raya awai rasanya :p
sebab tak sihat :p
sebab banyak benda kena pikir :p
sebab lapar.owh tipu.
sebab cayang ek..boleh ka nak marah sbb cyg.eh tak.
sebab berapa banyak..


sampai sekarang tah ati aku mcm tak bek ja ni.
mood ok ja tapi mcm tak sedap ati.geram lagi apa ek..
owhh..mungkin dah sampai masa :p
jom ramai2 kita mam owh.tak2 tipu ok.aku puasa.


nota gege: budak mcuk jgn wisau ok ja wekk..love u..heheh wink2









terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998