10 September, 2009

::ntah::

asslamulaikum...
awt eh orang ni tak penah nak puas ati ngan kita.
kdg2 tertanya gak aku ni kacau idup dia ka.
yang aku tau dia yg banyak kacau idup aku..
eh bukan aku ja ramai org ok..
aku makan pijam duit laki dia kot!? 
duit pakwe dia kot?!!!
rasa duit  laki  pakwe  aku ja aku guna (kan abg kan :p)
owh benda yg boleh buat aku naik angin ni..

kalu dah ko tu salah jangan nak babit kan aku lak dalam kes tu.
dah kena kat ko.ko boleh pulak nak tukar ceta nak ceta pasal aku..
APA KESSSSSSSS
depan boleh lak baik2 kan..
kalu aku tak rasa hormat org jenis ko ni ha mampus dah aku maki depan2 
(eh tak baik owh bulan posa.x kisah aku tak posa posa.hak2) 
aku bukan nak marah sangat pun tapi hai dgn manusia ni aku tak blh weyy.
rasa mcm tak da rasa hormat dah.

tapi mak aku tak penah ajar tak HORMAT org owhhh :p

bak kata dak tu biar la org nak kata lama mana sgt larat nak kata.
tapi makin biar makin pijak kepala eeeeeee.  dah2 bln puasa ni tak bek marah2. 
   
nak mam apa buka nanti ek? kenyit2 kat laki  abg ..
 last skali tempek muka tuan blog.ada org ckap dah cuby ek..ya kerr..
  gambar sekadar hiasan lalala :p

nota gege:: abg owh abg

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998