27 Oktober, 2009

[[perlu ka kita hormat dia]]


eh..pagi ni tak da block2 lak blog ni bagus..leh aku nak ajak kutuk2.
ada srg org t** ni..aku meluat ya amat la..t** sangat dah.tpi tak tau bila nak sedar.
nak kata t** dah takkan x tau hat mana blh hat mna x leh.ni dak nak pelaga org..

patut dah t** dia la nasihat kita.ni daaaaaakkkkkk dia nak pelaga lagi.amboi manusia jenis apa la dia ni!! agak2 kan blh dak aku nak pangg dia sekali ka nak biaq bg dia pijak pala aku lagi ha..geram weyy tak sabaq dah hormat pun jadi lbh bek tak hormat lansung.jgn la aku marah ni ada yang kena tempias :p.pesanan penaja..ahak..
perlu ka kawan2 kita pakat2 pang diaa ha?!

nota gege:dpt pesanan penaja awai lak tu..hehe.dak mcuk :p


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

CikPuanMiera berkata...

biaq p la dia nk buat pa.. kita meluat ka apa ka.. kita mesti hormat org laen.... sabaq naaaa

acik_cute :p berkata...

heheh..pandai ckp utaqa..ha ah bek..sabaq2 fuhhh

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998