01 Oktober, 2009

]]salah kah?]]

salah apa yekk..
aku masih terasa lagi ok.
tapi bukan la ngan org tercayang aku.
ngan orang lain.dua kali aku terasa


benda apa yang salah!
ok ni aku nak tanya salah ka kalu org tu pilih kita?
perlu ka tak orang2 len nak pertikaikan..
bagi aku tak salah dan tak perlu pun nak pertikaikan.
tapi napa nak jadi isu kan.
nak kutuk3 kata orang..kalu dah ko tu bagus tak yah la nak tnjuk2 ok..
kalu korang2 rasa salah ada aku kisah..
tak salah manusia bukan semua sama ok!!!

sakit ati pun ada..
mencikk kat org tu pun ada owh apa nak jadi ngan puan ni :p



cuby eh..tak kot heheh..sila kata tak cuby ek..ni paksaan ok!!!!

notagege :nak p mana ek..mucuk tetap mcuk keh2




terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998