31 Januari, 2010

]]makan2]]]


salam semua..peluk cium sikit..lama gak kan ada n3 baru.asyik main game kat facebook ja muka pun naik tembam comey dah ni tang pipi adoi memgalah orang lepas pantang..uwaa...mana taknya bila cakap lapar ja incik mucuk tanya lapar apa.jom kita p.owh best kan hidup ni kalau selalu macam tu.tapi insyallah minta2 la dia tak berubah sampai bila macam tu ja.heheh..


dari pagi mesej ngan incik mucuk dekat bab makan boleh ja pesan jangan mai lewat.eleh konon nak diet tapi pantang bau orang masak dan-dan tu gak perut ni lapar..bila masa nak boleh diet ni..sampai time makan incik mucuk pun mai la..boleh pulak tak tau nak makan kat mana.

sekali berhenti kat cmart turun aku lapar dah asyik tanya nak makan kat mana ni.sekali incik mucuk cakap ikut la mana2 pun.mentang2 la naik moto dia cakap kat depan aku tak dengar selalu main2 owh..dalam geram2 tu kopitiam kita duk luar.heheh..

 
ni incik mucuk punya.tapi aku bedal gak :))


air bandung kot kita pgl no.aku punya.tapi mcm ais tak leh nak rata..hampeh


rojak incik mucuk a.k.a abg. bedal gak.. :p



koteow aku eh btoi ka eja tu..hentam ja 

  
nasi pa ntah.incik mucuk punya..


haha tuan yang makin tembam comey.:((
siap makan semua.aku di paksa abis kan rojak tu..sampai aku rasa tak mo bangun dah..
ok ja tu ja kot..tata

nota gege:: kalu ari3 blh mam sama kan besttttt..


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

amboi sedap aih...lepa mkn..

acik_cute :p berkata...

sedap gak..tera nak cemuih ni..dah cemuih x pa dah

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998