27 September, 2010

|| stress||

Assalamualaikum....


setelah mencuba dan terus mencuba dari pagi.pukol 5 baru boleh buka blog tskk..tsk...nak login punya hazab duk loading kesudah..berpinar mata ni tak tau nak belek2 apa dah..

jeles betol orang lain senang lenang boleh update blog..sob..sob...bila nak jadi bloger tegar kalu macam ni eceh alasan terbaik oh..


apa yang anda boleh taksirkan tengok aku ngan budak kecik nia.anak? adik? mauahaha


rambut tebal incik cakap.tapi memang betul kak chik dia duk cakap rambut aisyah rambut helmet owh tidak.pepandai ja sekeh kang kakchik..

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

Murni berkata...

Cian B x blh bukak blog..keh3..time opis blik
bru ok noh..
Tebal betoi owh..rambut udak tecik tuh..

cik zita berkata...

@Murni

tu la pasal.nak kata semua kat sni ja..tempat lain semua ok.kena update kat umah la auto publish sonang...hehe

ken berkata...

cute pose =)

cik zita berkata...

@ken

heheh tq

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998