25 Oktober, 2010

|| dugaan @ diduga||

Assalamualaikum....

hai semua selamat pagi..

kadang-kadang tak suka orang yang suka amik tau hal orang.suka jadi tepi kain orang la kan.kalu kita semua la tak kena.ada hal diri sendiri pun ada gak tak betul.nak tuding satu jari empat lagi tuding kat kita.ada kita sedar.susah la buat macam ni pun tak kena buat macam tu pun tak kena gak ate macam mana lagi nak buat huh!

satu lagi ko tak pa la mak ayah ko banyak duit bla bla bla.eh kalu mak ayah banyak duit tu duit depa la.pas tu ada lagi.ko nak kawin ngan dia senang la mak ayah dia keja bla..bla.so what kawin ngan anak depa ok bukan dengan depa.mak aaihh baru tunang ni dah macam2 dengar weh..kalu tunang lama macam lak gayanya.huih..sabar ja la :)

pas tu bla bla bla.dia bla.. bla.adoi mak tensen aii okeh...

jom layan gmbar kami kuang2..nak muntah sila sedia plastik beg k.hahahah :p



nota gege: kata la selagi larat..mulut tempayan senang la nak tutup.mulut org ni letih nnti diam la :p

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

one2paii berkata...

biaasa la tuh bai..gua dulu masa tunang n berkawan pun camtuh la dugaan nya..pas kawin pun de dugaan lagi bai..lagi besau dugaan2 yang mendatang..lu kena sabar la

cik zita berkata...

@one2paii

tu la kena sabar la ni..susah gak ngan org yang tak suka kita ni

Lizzie Yasmin berkata...

biasa lar, dasar mulut orang, ada jer benda tak kene.. semua salah.. lumrah mulut manusia...

cik zita berkata...

@Lizzie Yasmin

tu la kalu kita diam makin menjadi2 plak.sabar ja blh pun

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998