11 Oktober, 2010

|| happy besday ||

Assalamualaikum....

tepat kol 12 ni cukup la umur akak yang ke?? heheh :p..happy besday akak semoga panjang umur murah rezeki.semoga hidup kita dia berkati.eh kita ka :p..

walaupun kita hanya kenal dalam alam maya aja.tapi dah masuk 3 thn lepas kita kenal.suka duka sama2 dah :)..dengan akak senang nak mintak tolong.nak kongsi2 ceta.nak gosip2..cayang akak..



terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

huhu terharunyer

azita berkata...

@tuchin

akak hehe.terharu jgn nagis na

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998