28 Oktober, 2010

|| makan lagi ||

tengahari kemarin lapar sesangat sebab pagi belum menelan nasi.besa la aku ni perut nasi.sekali nak makan macam dugaan sekali pak itam mai duk sebelah meja makan cup cap bunyi terus hilang selera ok.terus ajak incik balik.
tapi time nak balik boleh pulak nampak orang jual ni..


sedap ada stobery :))


terus kenyit2 mata kat incik nak beli :p..caya tak aku kenyit2 mata hahah kuang2.tak kenyit pun dia memang dah nak beli sebab tunang kecintaan ( ewahh) tak abis makan nasi..:p

ni pun sedap kalu ada jual lagi ari ni agak2 boleh lagi beli

nota gege: ada ja orang nak melayan senyumm

terima kasih sudi komen :)

1 dak cutes:

si biskut berkata...

nie sumer kalau ikutkan hati melantak barang se-4-5 ketul mau kencing aku macam dibubuh gula nie..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998