18 Oktober, 2010

|| hari bahagia ||

agak basi la heheh.sabtu ari tu punya cerita.so layan..
tarikh: 16.10.10
lokasi: home sweet home( bukit tangga kedah)
masa: 5.20 pm




majlis baru nak mula.



yang kenal 3 orang ja kekeke :)




dari incik untuk cuby :p




cuby to mucuk









orang tengah bincang kat luar aku dan lagi snpa2.sekali orang panggil tau takut..hahaha


jadi tunangan orang.muka agak cuak.takut haha.semua orang mesti takut kan2..



salam n kiss mama incik ( anak aku senyum ja ades.tu la mama incik cakap muka dia sama aku :p)




terlebih syok lak senyum hat hinggat :p.nampak gemuk sekali pipi nek kah.kah..




kek untuk aku


kek untuk incik



dan nak balik dah.


tq untukjiran2. famliy yang banyak tungkus lumus untuk majlis ni. mak, ayah, abang, kak ipar, akak, adik.buat anak2 buah yang kena paksa dan rela along, angah n kakchik.ecah pun tolong gak tolong merap nak acik dia dukung kekek :p
doa2 la kami cepat kawin tahun depan insyallah.


nota gege: semoga kami makin matang :)

terima kasih sudi komen :)

7 dak cutes:

MyraLove =) berkata...

tahniah kak =)
darah manis tu..nak sikit..eheh =)

one2paii berkata...

tahniah..tahniah..semoga ianya menjadi 1 titik permulaan bg membina sebuah rumah tangga yg diredhai kelak

cik zita berkata...

@MyraLove =)

tq..meh la amik :p

cik zita berkata...

@one2paii

tq..amin semoga kekal sehingga jinjang pelamin..insyallah :)

storymoryluahanku berkata...

majuk dgn adik...x hajak pong (*_*)...
tu yg bwk ati duka lara p KL tu...lalalala

cik zita berkata...

@storymoryluahanku

eh kak bit mmg p kl dah.eleh wek..heheh.tunang ja t kawin adik jemput mai no

almutarjimah berkata...

tahniah! barakallahumaa. semoga sampai ke lafaz sakinah.

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998