24 November, 2010

|| jalan ukur jalan :p ||

Assalamualaikum....

tajuk sungguh tak buleh blah..hahaha.orang cuti lama.cuti raya jalan ziarah menzirah.yang kami eh aku yang ajak incik ukur jalan kat as..:p

meh layan gambar kami kat Pusat Sains Negara wilayah utara

dulu masa kecik tak dak benda ni teruja sampai nganga mulut


budak2? hahah mak budak ok :p

peace



kami :)


incik tengok apa ntah..

terima kasih sudi komen :)

3 dak cutes:

Cik Moon berkata...

waa..seronok tgk.. suka belajar menda sains nie..

KimiCnoL berkata...

xpenah g lagi pusat sains negara..t nak try pergi lah..macam best je ;)
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Dr Rozmey idola hatiku"

"2.Kelebihan Ayat Ruqyah"

cik zita berkata...

@Cik Moon

tu la kan dulu masa kecik3 blm ada mcm ni :)

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998