08 Disember, 2010

|| tak buleh tengok terus lapar ||

lapar tak tengok gambar ni..huhu..aku pun tetiba lapar balik.hehehe.ari tu ada tengok mama incik buh gambar laksa kat fb.terus aku sms incik ajak makan laksa..muahaha mujur la incik cakap ok.kalu tak meleleh air liur kui2..



laksa yang dia idamkan :p.




ni pun sedap :)



rugi tak oder air ni sedap..


semua aku rasa.bukan rasa siap amik terus..ciann haha :p
n3 makan ja ari ni..layannnn

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

sedapnyaaaa....nk jugak..

cik zita berkata...

@Murni

abis dah heheh...

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998