15 Januari, 2011

|| kadang terpikir dah ter ter lagi | |

Assalamualaikum....

lama betul tak ketuk keyboard bercerita mengarut dalam blog ni.pagi tadi aku dikejutkan dengan berita kematian kawan ya la kawan keja kawan la jugak.satu geng masa servis ok.tiba2 terbayang plak dia yang tak banyak cakap.al-fatihah..

mood aku agak tidak ok.hahah ayat agak skema.banyak yang bermain dalam otak aku.kekeke.kadang2 terpikir aku baru ada sedikit masaalah dibandingkan dengan orang lain.sekurang-kurang aku masih mampu tersenyum..walaupun tak sehabat artis gagagaga :p.

manusia tiada yang sempurna bak kata lagu cinta itu buta.tak lari dari bahagia susah senang dan yang seangkatan dengannya.



n3 tnpa gambar owh sunguh tak biasa acehhh..

azam.kerap upadate blog..agak2 kalu rajin

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998