18 Januari, 2011

|| ragam yang tak pernah luput dari pandangan ||

Assalamualaikum....

monik semua.dah breakfast ka..macam2 ragam manusia aku bulih lihat sekarang ni orang terdekat terjauh semua ada dah tengok.kadang-kadang susah betul nak percaya tapi kena gak percaya.sebab memang tak terima dek akal dengan perangai.

manusia memang tak lepas dari buat kesilapan.tapi kalu kesilapan tu asyik berulang apa ke hal!
lepas satu.satu.sampai kami aku naik muak dengan drama swasta itu.owh sungguh aku tak tipu..

aku akui cewah aku memang tak la sebaik orang lain tapi sekurang2 aku tak la depan lembut gigi doh.belakang tikam2 hehehe..

jangan sesekali jeles dengan kelebihan orang.setiap orang ada kelebihan dah kurangnya.terima seadanya ok..

nota gege: manusia rambut sama itam..ya ka sama itam.ada gak yang tak itam ok..hahaha..opsss

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

alyyani berkata...

rambut sama hitam, hati lain2 kan? :)

azita berkata...

@alyyani

ya betul..rambut ja sama kan2 :p

Firdaus Kasim berkata...

rambut saya warna biru.. hehe

azita berkata...

@Firdaus Kasim

hahaha..betul ka

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998