23 Mac, 2011

makan dan makan

hai semua.eceh tanya gambar kepci terus mentang-mentang dah gaji.

opsss ni bukan duit gaji den yer ni incik (kasi besar) punya duit.aku tinggal ngap ja..hahaha
ni yang den sorang ja ni.makan pun sorang2 tak pa janji konyang.nasi dah terpaksa tak makan sebab bukan nak diet ka apa.sebab tak boleh nak makan alahan kebenda tah bila nak baik ni tak larat dah ni hahah pada hal baru seminggu tak makan nasi..tapi susah aku perut nasi mula2 macam nak pengsan gak la ni ja dah ok..


jari sapokan itu


sedapppppp ok




ni kasi besar punya

tu ja penutup tak dak.kekek

nota gege: eh awt tetiba lak..

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

besh nye kepci! (-.-")
nak gakk~~ heee

azita berkata...

@FariehanIbrahim [LBC]

heheh nak meh la amik :)

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998