23 September, 2012

raya dan raya

Assalamualaikum....
raya dah lama baru nak tempek gambar raya berdua haha tak boleh blah kan..layan gambar

tahun pertama beraya sebagai suami isteri auwww


keluarga baru saya
adik beradik incik mucuk :p

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

♥ MRS NON ♥ berkata...

Salam kenal.... ^__^


teringat juga masa pest time beraya sbgai isteri...feel dia lain macam sket kan..best2!!



feel free to visit my new blog :)
http://mrsnon.blogspot.com/

Z@i Z@mR33 berkata...

cewahhhhhhh....ry ptama yek :p

azita berkata...

@♥ MRS NON ♥

salam kenal jugak :)
ha ah lain sgt hehe..ok

azita berkata...

@Z@i Z@mR33

ya la kak bit haha..kak bit raya haji ni la noh pertama ewahhh

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998