16 Februari, 2009

buai owh buai

akak lama akak tak tolak adik men buai.
meh kita meh akak tolak..


hehehe..lama sungguh tak main kan akak..


kasih meh main sama-sama meh

terima kasih sudi komen :)

6 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

yup lama tak main .. ader la lebih dari 5 bulan dah rasanyer... tapi kan adik taman pat kita main tu pun mcm dah roboh jer .. takder org jaga ...

pussy-meOw berkata...

nasib mr. leha kekadang bawak gak haku pi main buai kat tasik tt wangsa.. ahaks.

acik_cute berkata...

tu arr..windu men buai jat si2..ades akak men ngan abg ipo ek..kena ajak adik ipo akak la p men

pussy-meOw berkata...

akakakak dah agak mesti jeles. akak main dia ngok jer muahahah

pussy-meOw berkata...

ahaks dah agak mesti jeles .. lalalalala

acik_cute berkata...

hehehe..akak ni mcm tau2 ja

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998