16 Februari, 2009

lagi dia-dia

monik.ades awat la pagi-pagi orang sebut nama dak tu.
aku kalau boleh tak mau ingat lansung dah pasal dia.
sebab apa sebab dia banyak buat aku derita.
tanya itu tanya ini.
mana la aku nak tau bukan aku duk sekali ngan dia.
leh lak tanya dia ada col tak.
hai nak col celah mana pulak ades.
dengar ceta abah dak tu nak mai sini.
ha padan la muka ko tu.
mak abah baik ko tu yang tak reti hargai..cittt
dia duk bawak student sini awat aku tak tau pun.
awat aku tak nampak pun yallah..
tapi apa yang jadi la ni buat aku nampak semua pasal dia.


dulu memamang dia penah hadir dalam idup aku.
tapi la ni non ada dia dalam ati ngan idup aku.


ko dah tak da dalam ati aku la..syohh..syohh
nyah ko

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

tunggu pengumumam siapakah "dia" tu .....

acik_cute berkata...

DIA tu bkn incik wan.lalalala

pussy-meOw berkata...

kalau incik wan mesti la tk tulis mcm tu ... ngan akak pun nak cekewet .. uhuk .. majuk!

acik_cute berkata...

hehehe..jgn maah.tgu satu ari adik kan jaja muka dia kat sni akak..dah byk pmpn dia tipu

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998