12 Februari, 2009

menunggumu..

sedihnya lagu menunggumu ni..



tu semua kenangan kot.
dah tak boleh nak tunggu dah..
tapi bila dengar macam ingat la.nak buat lagu mana ni ades la.
malas nak dengar tapi best.

menunggumu
Didalam sebuah cinta…
terdapat bahasa
Yang mengalun indah…
mengisi jiwamerindukan kisah…
kita berdua
Yang tak pernah bisa…
akan terlupa
Bila Rindu ini..masih milikmu
Kuhadirkan sebuah..tanya untukmu
Harus brapa lama..aku menunggumu..aku menunggumu…
Didalam masa indah…saat bersamamu
Yang tak pernah bisa…akan terlupa
Kenangan masa yang…menghancurkan jiwa
Dengan segenap cinta…aku bertanya
Bila Rindu ini..masih milikmu
Kuhadirkan sebuah..tanya untukmu
Harus brapa lama..aku menunggumu..
aku menunggumu..aku menunggumu…
Dalam hati kumenunggu..
Dalam hati kumenunggu..aku…
Dalam benak kumenunggu..
Dalam hati kumenunggu..aku…
masih menunggu….
Bila Rindu ini..masih milikmu…
Kuhadirkan sebuah..harus berapa lama…
Harus brapa lama…
aku menunggumu..
aku menunggumu..
aku menunggu..
aku menunggumu….

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998