12 Februari, 2009

windu kat aku tak










tajuk macam apa g.kuikui
lalala..jaja muka jap..comey kan..hahahah

terima kasih sudi komen :)

8 dak cutes:

pussy-meOw berkata...

DOK!!!! ekekekeek tu le jawapan yang diberikan . mekasihhh ...

acik_cute berkata...

aikkk..nak kena ni.kena jawap windu..ni paksa ni..tau x

pussy-meOw berkata...

adoila paksa plak .... yer yer mang selalu windu kat pussy-meOw tu. dah .. jawap windu dah ... lalalalalalal

acik_cute berkata...

nak kena sekeh dah akak ni ish2

pussy-meOw berkata...

lalalalala

acik_cute berkata...

senang ati lak akak ni wekkk

pussy-meOw berkata...

muahahahah der o-wang jeles .. ekekekekeek. sib k.bitt x muleh tulis tak kene ge dak nie.. ahaks

acik_cute berkata...

eleh kena pun besa dah.adik badik x kisah ngat la

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998