18 Mac, 2009

huhh..angin ja

pc mengong..dah restart pun hanggg ja...cipan betoi..haa..

angin tak baik ja minggu ni awat tah..ribut dah ni..sebab dah banyak ari dah..
ada saja la tak kena nihh...
cian kat incik wan asyik nak kena ja ahak..nak buat macam kan..jadi geram ja



terima kasih sudi komen :)

3 dak cutes:

tuchin berkata...

race jadi gaban yok!!

acik_cute berkata...

moh

tuchin berkata...

ngok sapa nk join jd gaban sama ahaks

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998