19 Mac, 2009

uhuk.emosi tak menentu

sedih arrr..
mungkin takdir hidup kita tak sama..
tapi semua tu dah tertulis..bukan kami mintak pun macamni..
CIAN..tapi kadang2 aku GERAM rasa nak p SEPAK ja JANTAN tu mereng..
jangan nak seksa hidup orang lain sebab famliy ko..ko kena gak pikir orang lain gak..
kalu bagus buat apa ko nak dia..
hai la manusia ni dah dapat elok nak mcmna lagi tak tau la aku..
sekali aku tesen..sekali2 incik wan tolong tesen kat aku..huhu
dia asyik msg ja..ayg mcmna dah settel belum..
cian lak kata dia..terlibat sama..tapi aku geram kat sapa g aku nak luah kan..
dia ja la boleh pun..tapi bila hangin kat dia..dia pan naik takut...
tu baru jadi kat orang terdekat..
kalau aku mau aku maki la JANTAN tu..




terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

rasnya kalau kira mulan ni mang org kenyang ngan maki kita kan dik .. ahaks

acik_cute berkata...

ha ah tu la kan akak..penat maki..tapi geram

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998