16 Mac, 2009

kenduri

tak da gambo nak buh..ai tak bawak hp pun..
janji nak mam ngan bf last2 ai mam sorang.elok2 nak balik bf sampai..hehehe
malas nak duk lelama kat si2..
ada yang duk jeling kat aku..rasa macam nak p cungkil mata ja..
macam lawa duk usha2 orang..cibai
ai tau la ai comey..hahaha
tak yah la nak jeling..aku bukan boleh serupa p makan kat umah depa duk jeling mcm haram..dah mula sakit ati tak sat..mula nak panjang la ni...

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

aLa aDiK, aNgGaP jEr La dEmA x PeNaH nGok pUan jELitAs CaM aDik!

Ahaks

acik_cute berkata...

wakakaka..akak maluss adik..ahak

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998