17 Mac, 2009

penatt

alohaa..
gila punya s@@@@@@..huhu..
col tanya blower mcm aku jaga blower.
buleh kata ang pun tak tau..
mana aku tau ngok oii..aku bukan jaga dia..
rasa nak p sepak ja dia kat tm tu..eeeeeeeeeeeeee..
tak tau nak hormat orang lansung..cilaka..
dah tu suruh aku angkat dah ada 4 dalam kotak tu..
berat gila punya..nak mai amik mai la.
.duk suruh aku angkat serupa bayaq gaji habuan angkat natang tu..
puiiii..
bila angin elok ada ja bt bagi tak elok..aram sungguh..




terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

mang dengki kan adik. x leh ngok org nk baik sikit!!

acik_cute berkata...

tu la..nak baik ja ada cari pasal..adoiii

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998