05 Mac, 2009

sengal

kisah sengal yang makin menyengal..
BUZZ!!!
sengal:wey kak ang pegawaikan
sengal: aku nak suh dia cop sijil ku leh tak
BUZZ!!!
dak itam: x tau ang la kat dia weyy
sengal: ang kata pa ni
dak itam: ang p la kat dia
dak itam: ku pun x tau

sengal: tak kan ku nak p
sengal: ang tya la tgk
sengal: ku kan kenai kak ang
dak itam: blh kot
dak itam: tapi kena p kat opis dia la
dak itam: ku pun x tau yg mna 1
sengal: jom kita p cop sat kat dia
dak itam: ku segan la
dak itam: ang p la

sengal: emmm
dak itam: sbb ku pun abg ku yg tlg cop kat kwn dia

nak suruh p la sendiri awat lak nak ajak2 orang..
masa nak mintak tolong baik..
masa ni duk buruk2 kang orang meluat aku jenis orang macamni..
aku dah memang sakit ati..tu malas nak baik2 dah

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

tuchin berkata...

makin lama makin sengal dak tu ek adik, ish ish ...

acik_cute berkata...

tu la akak..mencik adik...

gadis berkata...

acik sapa bdk sengal2 ek :-?

acik_cute berkata...

eleh ang kenal weyy...

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998