05 Mac, 2009

uhuk

ngantoknya...
sapa tengok akademi polis semalam sedih..uwaaa.
fahmi tu matikk..aku duk sengsorang pun uwaaa gak..
kalu incik wan tau mau gelak dia kat aku.
mesti dia kata benda macam tu pun nak sedih..ceta saja la..
nak buat macamana menghayati ahak..
jom mam sama..

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

tuchin berkata...

wakakaka aku hingat aku sorg jer tau nanis ngok cita ekeke ... blum ngok baca novel lagik mau tepuk da-e dema

acik_cute berkata...

hehehe..akak besa la ati tisu kot..wakakakak

tuchin berkata...

ati tisu abis la kene air yer cair ...wakakakaka

acik_cute berkata...

mcm ja bukan la ati tisu..ni ati org.wekk

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998